Cătălin Ștefănescu-Pătrașcu a regândit muzica lui Erik Satie în compoziții instrumentale eclectice – cu flaut, oboi, vioară, chitară, violoncel și percuție, pornind de la lucrări precum Gnossiennes (primele 4), Vexations, Tapisserie en fer forgé sau Carrelage phonique.
În anii anteriori, Imago Mundi a cercetat relația dintre cultura română și cultura franceză, urmărind rolul profund al influențelor franceze în creația artistică românească. O parte dintre rezultatele acestei cercetări se regăsesc pe albumele „Isvor. George Enescu” și „Isvor. Constantin Brâncuși”.
De această dată ne-am propus să explorăm creația franceză de inspirație românească de la sfârșitul secolului XIX, posibilă grație Expoziției Universale de la Paris din 1889.
Imago Mundi:
Adrian Buciu – flaute
Oana Ivașcu – oboi
Cătălin Ştefănescu-Pătrașcu – chitară
Ştefan Barbu – vioară
Andreea Țimiraș – violoncel
Daniel Ivaşcu – frame drum, shakers