DISCOGRAFIE
Malaia
Asociația Culturală ISVOR, 2024
Albumul „Malaia” reunește teme muzicale tradiționale culese din comuna Malaia, județul Vâlcea – precum „Hațegana”, „Subt umbră de gutuiță”, „Învârtita dorului”, „Pe sub lună, pe sub stele”, „Dormu-ș” – în interpretări contemporane, combinând muzica autentic tradițională și muzica electronică, clasică sau rock.
DANSate
Asociația Culturală ISVOR, 2022
Albumul „DANSate” explorează impresionanta colecție de muzică românească culeasă de extraordinarul compozitor și etnomuzicolog Béla Bartók, imaginând o călătorie sonoră în Transilvania prin teme precum „Jocul cu bâta”, „Brâul”, „Pe loc”, „Buciumeana”, „Poarga românească” sau „Mărunțelul”.
Gnossos
Asociația Culturală ISVOR, 2021
Muzica lui Erik Satie regândită în compoziții instrumentale eclectice, pornind de la lucrări precum „Gnossiennes”, „Vexations”, „Tapisserie en fer forgé” sau „Carrelage phonique”.
Isvor. Constantin Brâncuși
Euphonia / Pilgrim.Project, 2017
Album dedicat marelui sculptor român, din a cărui viață și operă este inspirat; este o reconstituire – vizuală și sonoră – a lumii lui Brâncuși: de la cea gorjeană, unde s-a născut și format spiritual, la cea pariziană care l-a desăvârșit artistic și cultural.
Isvor. George Enescu
Editura Casa Radio, 2016
Secolul XIX, un veac amalgamat unde se decantează deja folclorul urban, iar ceea ce numim acum fusion se simte din plin: valul muzicii cu parfum de Bizanţ spălase deja teritoriul României extracarpatice lăsând în sedimentele autohtone turnuri melodice balcanice sau asiatice. Albumul propune mai bine de zece titluri, iar asupra câtorva dintre ele şi George Enescu a zăbovit în Rapsodiile sale.
Isvor. Dimitrie Cantemir
Editura Casa Radio / Pilgrim.Project, 2012
Albumul face o paralelă între compoziţii ce-i aparţin lui Dimitrie Cantemir şi creaţii tradiţionale româneşti ale vremii. Piesele sunt puse în valoare prin dialogul instrumentelor vechi specifice spaţiului cultural românesc al vremii lui Cantemir (baglama, bouzuki, darbuka, bendir) împreună cu instrumente clasice moderne (flaut, oboi, vioară, chitară).
Pilgrims
Pilgrim.Project, 2009
Albumul propune o colecție de teme medievale europene interpretate în manieră contemporană, cu foarte multe părți improvizatorice originale; o combinație de sonorități ale instrumentelor acustice, moderne și tradiționale, punând în dialog muzica veche (expresie a diversității culturale europene) cu improvizația spontană a celor cinci muzicieni.
Musica Viva
Electrecord, 2002
Albumul propune o colecție de cincisprezece teme de muzică veche interpretate într-o manieră originală, prin alăturarea instrumentelor culte moderne (flaut, vioară, oboi, fagot) celor tradiționale de percuție (djembe, darbuka, tamburină). În viziunea formației, piesele pornesc de la interpretarea cât mai fidelă a muzicii curților europene, ajungând până la improvizații libere pe teme populare medievale.